Pod pojmem „distanční výuka“ si nemusíme představovat jen online hodiny podobné těm ve školách. Můžeme si ji představit a pojmout i jiným způsobem.
V chemii i v přírodopise dostávají žáci 8. a 9. ročníku zajímavé úkoly, u kterých nemusejí trávit další hodiny u počítače. Místo toho mají žáci vyrazit do přírody, inspirovat se v knihách nebo v kuchyni
Na obrázku vidíte práci žáků z 8.A, kdy si měli vytvořit 3D model vybraného atomu a použít na jeho tvorbu jakýkoliv materiál nalezený doma.
(koláž „Atom“ 8.A)
Dalším úkolem 8.A bylo vytvořit si vlastní periodickou soustavu prvků a zpracovat ji jako kartičky, se kterými se mohou vybrané skupiny učit a opakovat. Předpokládá se, že k nim budou mít jiný vztah než k zakoupené PSP
(koláž „Periodická soustava prvků – A skupiny“ 8.A)
Na obrázku jsou tentokrát žáci 9. ročníků, kteří měli za úkol vyrazit do terénu a zahrát si na geologa Svou fotografii měli stylizovat dle dílčích oborů geologie jako jsou např. paleontologie, mineralogie či ložisková geologie.
(koláž „Já, geolog“ 9.A a 9.B)
Copyright © 2016 - 2024 | Základní škola Jirkov &   Vitalex Computers s.r.o. - Tvorba školních webů | Prohlášení o přísupnosti | Cookies