Kotva
Mapa webu

Pojetí distanční výuky v chemii a přírodopisu


Pod pojmem „distanční výuka“ si nemusíme představovat jen online hodiny podobné těm ve školách. Můžeme si ji představit a pojmout i jiným způsobem.

V chemii i v přírodopise dostávají žáci 8. a 9. ročníku zajímavé úkoly, u kterých nemusejí trávit další hodiny u počítače. Místo toho mají žáci vyrazit do přírody, inspirovat se v knihách nebo v kuchyni laughing

 

Na obrázku vidíte práci žáků z 8.A, kdy si měli vytvořit 3D model vybraného atomu a použít na jeho tvorbu jakýkoliv materiál nalezený doma.

(koláž „Atom“ 8.A)

 

 

 

Dalším úkolem 8.A bylo vytvořit si vlastní periodickou soustavu prvků a zpracovat ji jako kartičky, se kterými se mohou vybrané skupiny učit a opakovat. Předpokládá se, že k nim budou mít jiný vztah než k zakoupené PSP laughing

(koláž „Periodická soustava prvků – A skupiny“ 8.A)

 

Na obrázku jsou tentokrát žáci 9. ročníků, kteří měli za úkol vyrazit do terénu a zahrát si na geologa laughing Svou fotografii měli stylizovat dle dílčích oborů geologie jako jsou např. paleontologie, mineralogie či ložisková geologie.

(koláž „Já, geolog“ 9.A a 9.B)

Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu.

Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.

Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.