Kotva
Aktuality
Společný výlet prvňáčků do Vysoké Pece
26.6.2018

I přes nepřízeň počasí jsme si vyšli po přivaděči do Vysoké Pece na celodenní výlet. 

Projekt 1. st. - Bublinka: MÍČ - Část první
22.6.2018

Včera jsme zažily obě první třídy s přípravkou na ervěnických kurtech skvělé sportovní chvilky s míčem na všech hřištích. Vystřídali nás pak třeťáci.

Seznam žáků do prvních tříd
21.6.2018

Na úřední desce naší školy byl zveřejněn seznam budoucích prvních tříd.

Projekt 1. st. - Bublinka: STROMY
20.6.2018

Včera se účastnil celý 1. st. našeho celoročního projektu Bublinka.

Pět dní pohybu a dobrodružství
13.6.2018

Třída 7. A pod taktovkou paní Rohuschové se rozhodla získávat znalosti v nejzápadnějším cípu České republiky – v Aši. Aby žáci zažili co nejvíce dobrodružství, paní učitelka vymyslela, že se  do Aše pojede vlakem a 31.5.2018­ jejich dobrodružství začalo.

Divadelní jaro
13.6.2018

Ve čtvrtek 31. května se naše třída už podruhé zúčastnila přehlídky divadelních her v anglickém jazyce. Tento festival se již tradičně konal na Základní škole Zahradní v Chomutově pod názvem Divadelní Jaro.

Jak 7. A tvořila komiks
13.6.2018

Náš příběh začal někdy v březnu, kdy jsme navštívili v rámci hodiny literatury Městskou knihovnu v Jirkově a poprvé se seznámili s historií a pravidly tvoření komiksu.

Pražské putování za kulturou
13.6.2018

V pátek 11. května se třídy 7. A a 8. B zúčastnily exkurze do Prahy, během které navštívily Svět knihy Praha 2018 – 24. Mezinárodní knižní veletrh a literární festival.  Tématem letošního roku byl komiks a čestným hostem stát Izrael, který v dnešních dnech slaví 70 let od svého založení.

Naši zkušení volejbaloví antukáři
1.6.2018

Je znát, že naši druháci se třeťáky už mají své volejbalové zkušenosti. V pátek 1. 6. to předvedli s plnou parádou. Jsem na vás všechny moc pyšná, děkuju, vaše Martina.

Důležité upozornění
4.6.2018

Z provozních důvodů lze zaplatit obědy na měsíc červen pouze v tyto dny:

5.6. 2018 od 7.30 - 8.30

6.6. 2018 od 7.30 - 8.30

7.6. 2018 od 7.30 - 8.30

8.6. 2018 od 7.30 - 8.30

Závěrečné klání minivolejbalistů na antuce
1.6.2018

Druháci se třeťáky ukončili sezónu barevného minivolejbalu na ervěnickém hřišti v Jirkově. 23. 6. si to budou ale ještě ti naši nejlepší z nejlepších užívat v Ltvínově v celostátním kole.

Křest antukou
14.5.2018

Naši prvňáčci šli prvně hrát minivolejbal na ervěnické antukové hřiště.

Jaro a naše srdíčka jsme otevřeli jógou
3.5.2018

Přivítali jsme první jarní dny a v rámci oslav Dne Země si protáhli tělo a naladili naší dušičku a mysl na slunečné období, které nás čeká. 

PROKOM - KLUB JAZÝČEK
3.5.2018

Dne 24.4.2018 na naší škole proběhl workshop k projektu Prokom

Výsledky přijímaciho řízení
25.4.2018

Na úřední desce jsou zveřejněny výsledky přijímacího řízení pro školní rok 2018-2019

Ředitelské volno
23.4.2018

Ředitel školy se souhlasem zřizovatele a v souladu se zněním Školského zákona vyhlašuje na den

7. května 2018 ŘEDITELSKÉ VOLNO.

 

Vítězství a postup do celostátního kola v barevném minivolejbale
9.4.2018

   Sobota 7. dubna se nám vryje do povědomí tím, že jsme se stali mistry krajského kola v barevném minivolejbale díky našim žákům ze 3. B Matouši Drozdovi a Vojtěchu Grünbaumovi

 

Finále SD ligy v basketbale
8.4.2018

Dne 20. března se konalo závěrečné kolo SD ligy v baskeballe mladších žáků v široké kategorii od první po čtvrtou třídu. 

GDPR
4.4.2018

Nový odkaz na našich stránkách

Informace o GDPR (O ochraně osobních údajů)

Dubový list
4.4.2018

Právě vychází číslo 3 školního časopisu

St Patrick´s day
26.3.2018

15. a 16. března přišli žáci naší školy v zeleném oblečení a v rámci hodin anglického jazyka se každoročně pobavili s Irským skřítkem Leprechaunem. 

Projekt Zdravé zoubky pro prvňáčky
21.3.2018

Třídy 1. A a 1. B se zapojily do projektu Zdravé zoubky od DM - drogerie markt.

Two English weeks are over
20.3.2018

Talk Talk……

Ano, uteklo to jako voda a my všichni se už teď těšíme na příští rok. Žáci naší školy se zúčastnili rovnou dvou skvělých projektů v rámci hodin anglického jazyka. První týden od 12. – 16. 2. 2018 navštívili naši školu lektoři agentury Talk Talk z Bratislavy, Methew a Sam z Velké Británie a David z Kanady. 

Když do boje, tak s knihou!
18.3.2018

Bojovat se dá různými prostředky. Třída  6.B  počátkem letošního roku vyrazila do „Souboje čtenářů“ a zbraň? No přece kniha!

Týden s Edisonem
18.3.2018

Říkáte si, že strávit týden s Edisonem nelze? Chyba, my ho totiž zažili. 

V týdnu od 19. do 23. února k nám zavítalo 6 účastníků projektu Edison, kteří dorazili z různých koutů světa, aby nám představili svou zemi a kulturu.

OF Přehazovaná kategorie III. - dívky
18.3.2018

OR AŠSK Chomutov uspořádala ve čtvrtek 1. března2018 okresní finále v přehazované dívek  ve spolupráci s Městským gymnáziem a ZŠ Jirkov. Naši školu reprezentovaly dívky 7. tříd.  Turnaje se zúčastnilo celkem 6 družstev. Všechny Jirkovské školy, Duhová cesta a ZŠ Březno.

Pastelkový svátek
14.3.2018

Každý měsíc v tomto roce u nás ve škole slavíme Pastelkový svátek. Tento měsíc jsme měli svátek řeči.

Volné pozice
2.3.2018

Přijmeme kvalifikovaného pedagoga, Zástup za dlouhodobě nemocného. Doba zástupu do konce června 2018.

Nástup možný ihned.

Vedení školy

Naše přátelství s MŠ pokračuje...
21.2.2018

   Že se za námi opět přišly podívat děti z mateřské školy, je nemalým důkazem našeho dlouholetého přátelství. 

Parta hic, nebojíme se mrazu nic...
27.2.2018

   Od pondělka do pátku naše parta jedenácti Mrazuvzdorných vyjíždí každé ráno na sjezdovkku v Mezihoří. :-)

Školní kolo v recitaci na 1. stupni
19.2.2018

   Dne 6. 2. se konalo školní kolo v recitaci. Zúčastnilo se ho na dvecetpět nadšených žáčků, z čehož jsme měly obrovskou radost. Bohužel jsme nakonec musely vybrat vždy tři nejlepší z každé kategorie.

 

Naši žlutí prvňáčci bojovali...
19.2.2018

   V pátek 16. 2. naši žlutí prvňáčci statečně hráli proti žlutým druháčkům :-) v okresním kole.

Den otevřených dveří
18.2.2018

Dovolte nám, abychom Vás pozvali na Den otevřených dveří, který se koná dne 23. 2. 2018.

Zpívalo, tančilo a seznamovalo se
11.2.2018

V pátek 9.2. se celý první stupeň zapojil do další Bublinky-Kdo umí mluvit, může i zpívat, kdo umí chodit, může i tancovat.

Projekt „ Energie“
11.2.2018

V dnešní době jsme obklopeni pomocníky, kteří spotřebovávají elektrickou energií. Bez elektřiny, jak ji běžně nazýváme, si už pohodlný život nedovedeme představit. A ani si už nedovedeme představit výuku bez jejího zpestření různými projekty.

Sedmáci na horách
28.1.2018

Hurá, už lyžuju! Těmito slovy zněla sjezdovka už druhý den lyžařského výcviku, na který se 8. ledna vydala 7.A

Výlet do Karlových Varů
25.1.2018

Dne 22. ledna jela 4.B. do Karlových Varů do divadla, protože paní učitelka chtěla abychom poznali lázeňské město, ochutnali prameny a podívali se do zmenšeniny Národního divadla.

What about English breakfast?
22.1.2018

  Jak nejlépe žákům přiblížit typické britské dobroty, které se běžně objevují na stole rodin žijících v Británii každé ráno? Je to jednoduché. Stačí prostřít školní lavice a se svými žáky společně posnídat.

Máme všechna místa na bedně!
19.1.2018

Máme všechna tři první místa v okresním kole v oranžovém minivolejbale!!!

Kouzelný týden třídy 1. A
22.12.2017

Vánoční čas je vážně kouzelný...

Mikulášská - již tradice
8.12.2017

Za další povedenou Mkulášskou 1. stupně moc děkujeme paní vychovatelkám.

Vánoční město Seiffen
18.12.2017

Mít Vánoce celý rok si přeje spousta z nás, ale obyvatelů krušnohorského města Seiffen se to opravdu podařilo.

Vánoce na míru
18.12.2017

Jestli si můžu něco přát, tak aby se příští vánoční besídka žáků 1. a 2. stupně povedla jako ta letošní.

Mise Vyšehrad
18.12.2017

Koncem listopadu se naši sedmáci vydali na vyšehradskou misi.

Den krocanů?!
18.12.2017

Čtvrtý čtvrtek měsíce listopadu předvedli deváťáci našim sedmákům, jak v Americe slaví Den Díkůvzdání.

Naše škola pomáhá
15.12.2017

Loni v této předvánoční době byla naše základní škola pyšná. A měla být na co! Na tradičním Jirkovském adventu totiž prodali naši žáci výrobky za 27 983,- korun. A touto nemalou částkou tak děti přispěly na charitu.

Zážitek ze zámecké snídaně
13.12.2017

12. prosince jsme šli na Červený hrádek. První jsme šli na snídani do vinárny.

První turnaj žlutých minivolejbalistů
12.12.2017

Naši prvňáčci prvně statečně bojovali na volejbalovém hřišti.

Prvňáčci tradičně zdobili vánoční stromeček na jirkovském náměstí.
11.12.2017

Co myslíte, povedl se nám?

Kandidátní listina pro volbu
6.12.2017

Seznam kandidátů pro volbu zástupců do školské rady.

Volná pozice
30.11.2017

Přijmeme od 1.2. 2018 na plný pracovní úvazek kvalifikovaného pedagoga.

Energie pod pokličkou …..
30.11.2017

Ve středu 29. 11. se žáci 9. ročníku zúčastnili na střední škole ESOZ v Chomutově jednodenní exkurze „

Proč zrovna VODA?
16.11.2017

„Vodu bereme jako samozřejmost, plýtváme jí a ani nepřemýšlíme, co by se mohlo stát, kdyby tato chemická sloučenina z vodíku a kyslíku došla.

Poděkování
15.11.2017

Dobrý den, 

chtěla bych touto cestou moc poděkovat všem, kteří připravili pro naše děti Helloween v podzámčí. 
Poděkování
12.11.2017

Chtěli bychom vyjádřit velké poděkování třídní paní učitelce Ireně Buráňové ze ZŠ Budovatelů za vše, co naše děti během pěti let naučila a co pro ně udělala.

My se příšer nebojíme!
12.11.2017

To, že se třeťáci strašidel nebojí, dokázali během pátečního halloweenského programu, který pro ně připravili naši páťáci. 

V podzámčí strašilo!?
12.11.2017

První listopadový páteční podvečer se v podzámčí zabydlela strašidla a úplněk si v kulisách zámku pořádně užila.

Obrovský úspěch oranžového minivolejbalu
6.11.2017

V pátek jsme vybojovali dvě medajle!!!

Mc Donald´s Cup 2017 kategorie B_ 4.-5. třída
5.11.2017

Proběhlo školní kolo

Hello Halloween pumpkin have you seen……
5.11.2017

I tento rok jsme si ve škole užili Halloweenské hrátky. 

Dubový list
31.10.2017

Právě vyšlo první číslo Dubového listu

Projekt TRIKOLORA
31.10.2017

Dne 19.10. 2017 proběhl na 1. stupni naší školy projet Trikolora.

Nová pracovní pozice
24.10.2017

Přijmeme pracovnici na úklid. Nástup možný ihned.

Jak se čistí voda?
19.10.2017

Odpověď na tuto otázku se 17.10.2017 dozvěděli žáci osmých tříd při exkurzi na čističce odpadních vod v Jirkově.

Jak se žilo v mladší době kamenné?
16.10.2017

Exkurze žáků šestých tříd do History Parku.

Techmánia Plzeň
15.10.2017

Žáci ze 6. A se 22. 9. 2017 zúčastnili celodenní exkurze v  Techmania v Plzni

Jeronýmovy dny
5.10.2017

Dne 27. 9. 2017 proběhla na ZŠ Zahradní, Chomutov překladatelská a tlumočnická soutěž „Jeronýmovy dny“ v anglickém a německém jazyce.

Bublinka
2.10.2017

První stupeň naší školy se účastní celoroční hry „Bublinka“ – pastelkové svátky, vytvořené časopisem Pastelka

Jirkovský poklad
1.10.2017

Jirkovský poklad:

Dne 26.září se konala akce u příležitosti oslav 15-ti leté spolupráce Jirkov – Brand-Erbisdorf pod názvem „Jirkovský poklad“

Seznamovák našich prvňáčků
19.9.2017

Hravě jsme se spolu všichni seznamovali.

 
 
Odběr aktualit

 
 
Počítadlo návštěvnosti
Online:
1

Dnes:
99

Posledních 7 dní:
1086

Posledních 30 dní:
5375

Celkem:
119963

GDPR

 
 
Fraus
 
 
VZP

 
 
Mořský koník

 
 
Mapa webu
A
A
A

Koncepční záměr rozvoje školy na období 2017-2019


 

Základní cíl:

  •   Poskytnout žákům kvalitní základy všeobecného vzdělání. Vytvořit podmínky pro další vzdělávání, komunikaci mezi lidmi a uplatnění v životě.
  •   Rozvíjet osobnost každého žáka, aby byl schopen samostatně myslet, svobodně se rozhodovat a projevovat se jako demokratický občan, to vše v souladu s obecně uznávanými životními a mravními hodnotami.
  •   Dlouhodobou prací a důsledným prosazováním pravidel a směrnic snížit rizika nevhodného a závadného chování žáků.
  •   Preventivně předcházet problémům pomocí neustálé údržby budovy školy.

 

 

Podmínky ke vzdělávání:   

 

1.Vzdělávací program školy

  •   Základní prostředek k dosažení cílů bude plnění školního vzdělávacího programu, rozpracovaného tematickým plánem školy do jednotlivých předmětů (viz tematické plány školy).
  •   Při plnění vzdělávacího programu je důležité, aby vedle cílů poznávacích byly plněny i cíle hodnotové, orientované k formování osobnostních rysů a mravních vlastností žáků.
  •   Důsledně dbát na plnění  kompetencí žáka, přiměřenost cílů k možnostem žáků a jejich posloupnost v rámci ŠVP.
  •   Zvýšit motivaci žáků k dosahování lepších výsledků především v hlavních předmětech.
  •   Klást důraz na čtenářskou, matematickou, finanční gramotnost a sociální gramotnost.
  •   Školní vzdělávací program vhodně doplňovat nabídkou povinně volitelných a nepovinných předmětů, případně zájmovou činností poskytovanou nejen z řad pedagogů.
  •   Evidovat žáky s potřebou podpůrných opatření, zajišťovat jim účinnou individuální péči, v případě nutnosti ve spolupráci s poradenským zařízením.
  •   Důsledně zpracovávat a plnit individuální vzdělávací plány pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, ale i pro žáky nadané a talentované.
  •   Výchovu ke zdraví zaměřit na rozvoj zdravých stravovacích návyků, pohybových dovedností a tělesné zdatnosti dětí a žáků, v rámci prevence se zaměřit na prevenci rizikového chování dětí a žáků (užívání návykových látek, šikana apod.).
  •   Individuální přístup k dětem chápat jako soustavné získávání informací o výsledcích každého dítěte, jejich vyhodnocování a volbu dalších postupů, ověřování jejich účinnosti.

 

2. Lidské zdroje, klima školy

  •   Zaměřovat se na celkové kulturní prostředí školy, na systém mezilidských vztahů. Ten je dán především vztahy mezi učiteli navzájem, učiteli a žáky, mezi učiteli a ostatními pracovníky školy, učiteli a rodiči, vztahy mezi vedením školy a pedagogickým sborem a v neposlední řadě i mezi žáky samotnými.
  •   Zajistit v maximální míře kvalifikovaný pedagogický sbor s využitím aprobací při tvorbě úvazků.   
  •   Podporovat aktivitu pedagogů v získávání a rozšiřování odborné kvalifikace. 
  •   Podporovat zapojení pedagogů do národních a mezinárodních projektů.
  •   Provádět systematické hodnocení práce pedagogů, zajišťovat jim zpětnou vazbu o kvalitě jejich práce, plánovat jejich profesní rozvoj.   
  •   Zvýšit podíl učitelů s absolvovanými kurzy logopedické nápravy.
  •   Zlepšit spolupráci pedagogů, podpořit sdílení dobrých zkušeností. Zkvalitnit spolupráci mezi učiteli prvního a druhého stupně.
  •   Zlepšit spolupráci s rodiči. Aktivizovat členy školské rady a rady rodičů.
  •   Dosáhnout větší publicity, prezentovat výsledky školy různými formami i ve spolupráci se zřizovatelem za účelem pronikání do podvědomí veřejnosti a tím získání  nových žáků.
  •   Vést děti k morálním hodnotám a pozitivnímu vztahu ke světu, k lidem a k přírodě rozvíjet environmentální výchovu.
  •   Dbát na součinnost rodiny a školy, usilovat o soulad ve výchovném působení.
  •   Odstraňovat sociální, zdravotní a bezpečnostní bariéry.

 

 

3. Materiální zdroje

  •   Udržovat technický stav budov, ve spolupráci se zřizovatelem provádět opravy, měnit prostory školy vzhledem k potřebám ŠVP.
  •   Vytvořit bezpečné prostředí pro reálnou bezpečnost fyzických osob, jeho účinnost pravidelně prověřovat.
  •   Odborné a kmenové učebny postupně vybavovat moderními pomůckami, výpočetní a projekční technikou a novým nábytkem.
  •   Umožnit využívání materiálního zázemí školy širší veřejnosti.
  •   Pokračovat v úpravě venkovních prostor k aktivnímu odpočinku žáků i k výuce.
  •   Zaměřovat se na využívání nabízených možností, zejména EU fondů a projektů vyhlašovaných MŠMT.
  •   Získávání sponzorů na konkrétní akce školy, zvýšit podíl dalších osob na financování školy.
  •   Usilovat o získání dalších finančních prostředků pomocí nejrůznějších projektů a grantů,
  •   zvýšit objem prostředků získaných vlastní hospodářskou činností.
  •   Zajistit obnovu ICT vybavenosti.
  •   Spolupracovat s obcí při financování oprav budovy a zařízení školy.

 

 

Průběh vzdělávání:

 

1. Vyučování

  •   Sledovat vhodnost metod výuky k vymezeným cílům a obsahu výuky.
  •   Zaměřit se na kvalitnější komunikaci ve vyučování a nácvik sebehodnocení  žáků i pracovních skupin.
  •   Využívat různých organizačních forem výuky vedoucích k samostatnosti žáků a orientaci v problému.
  •   Zvýšit odpovědnost žáků za učení, aktivitu a zapojení do průběhu výuky.
  •   Udržet, případně zvýšit nabídku konzultací, seminářů, kroužků doučování.
  •   Vytvářet příznivou atmosféru, uplatňovat individuální přístup k odlišným potřebám každého dítěte, alternativní postupy.
  •   Zaměřovat se na sociální a osobnostní rozvoj dětí, tvořivost, samostatnost, sebevzdělávání, schopnost dialogu.
  •   Průběžně pracovat na inovacích školního vzdělávacího programu a na strategiích jeho rozvoje, na základě zkušeností pracovníků a požadavků rodičů, v závislosti na skladbě žáků, identifikovat a vyhodnocovat silné a slabé stránky školy.
  •   Systematicky hodnotit dosahované výsledky ve všech vzdělávacích oblastech a sledovat úspěšnost účastníků vzdělávání, výstupy pro hodnocení získávat z více zdrojů.
  •   Vytvořit vlastní strategii práce s dětmi s potřebou podpůrných opatření, vyhodnocovat její účinnost.

 

 

Kultura školy

 

1. Podpora žáků školou

  •   Dbát na zpětnou vazbu po aplikaci nového učiva, podporovat důvěru žáků ve vlastní schopnosti.
  •   Podporovat dovednost samostatné práce žáků, využívat ji jako východisko vzdělávání
  •   Vytvořit systém vedoucí k účinnější výchově v oblastech ekologie, rasové a náboženské snášenlivosti, xenofobie, úcty k lidem a k přírodě, k vytvářeným hodnotám.
  •   Vytvořit a udržovat na škole vstřícný a respektující komunikační systém, zahrnující pedagogy, děti i rodiče a veřejnost.
  •   Zajistit rovné příležitosti pro všechny děti (žáky), systematicky identifikovat individuální potřeby dětí při vzdělávání, spolupracovat s odbornými pracovišti.
  •   Vytvářet ve škole přátelskou atmosféru a ovzduší spolupráce, příjemného a bezpečného prostředí pro děti, pracovníky školy a rodiči.
  •   Dbát na součinnost rodiny a školy, usilovat o soulad ve výchovném působení, prohloubení zájmu rodičů o dění ve škole.
  •   Odstraňovat sociální, zdravotní a bezpečnostní bariéry.
  •   Trvale vytvářet podmínky pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami
  •   Zvýšit podíl pozitivního hodnocení žáků.
  •   Aktivizovat práci žákovského parlamentu, při řešení problémů spolupracovat se školskou radou.
  •   Každodenní činností budovat vzájemný respekt pracovníků školy a žáků.
  •   Vytvořit pravidla pro efektivní komunikaci s rodiči pro dosažení vyšší otevřenosti školy a maximální využití potenciálu rodičů pro chod školy.
  •   Cíleně vyhledávat nadané žáky, úzce spolupracovat s PPP.

 

 

2. Výchovné poradenství

  •   Při řešení problémů spolupracovat s PPP, případně speciálním pedagogickým centrem, odborem péče o dítě, střediskem výchovné péče Dyáda a policií ČR.
  •   Zvýšenou pozornost věnovat prevenci rizikového chování žáků, o případných zjištěních informovat rodiče na třídních schůzkách (i mimořádných), využívat nabídek školících center a dalších institucí.
  •   Systematicky budovat školní poradenské pracoviště, ve kterém budou působit výchovný poradce a školní metodik prevence, usilovat o zajištění odborných služeb dalšími pracovníky.
  •   Poradenské služby školy zaměřit zejména na poskytování podpůrných opatření pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, sledování a vyhodnocování účinnosti zvolených podpůrných opatření, prevenci školní neúspěšnosti, kariérové poradenství, podporu vzdělávání a začleňování žáků z odlišného kulturního prostředí a s odlišnými životními podmínkami, podporu vzdělávání žáků nadaných, péči o žáky s výchovnými či vzdělávacími obtížemi, vytváření příznivého sociálního klimatu pro přijímání kulturních a jiných odlišností, včasnou intervenci při aktuálních problémech u jednotlivých žáků a třídních kolektivů, předcházení všem formám rizikového chování, průběžné vyhodnocování účinnosti preventivních programů, metodickou podporu učitelům, spolupráci a komunikaci mezi školou a zákonnými zástupci.
  •   V rámci prevence a řešení problémů využívat institutu třídnických hodin.
  •   Pravidelně zajišťovat besedy v K-centru a AIDS poradně, organizovat exkurse k volbě povolání.

 

 

Výsledky vzdělávání

 

1. Zjišťování výsledků, hodnocení

  •   Důsledně dodržovat Pravidla pro hodnocení výsledků vzdělávání žáků, která jsou součástí školního řádu.
  •   K zjišťování výsledků využívat i jiné metody – pozorování, rozhovory, testy, dotazníky ….
  •   Upřednostňovat pozitivní hodnocení, sebehodnocení, systematičnost.
  •   Využívat standardizovaných testů od akreditovaných organizací – Scio, Kalibro, Cermat..

 

2. Další výsledky vzdělávání

  •   Zapojení školy do vyhlášených projektů a dalších aktivit.
  •   Zajistit účast ve výchovně vzdělávacích soutěžích a olympiádách, sledovat a ohodnocovat umístění.
  •   Dobré výsledky reprezentace prezentovat různými formami na veřejnosti.

 

 

Řízení školy

 

  •   Plánování, kontrola a opatření ke zlepšení stavu v oblasti lidských zdrojů.
  •   Plánování, kontrola a opatření ke zlepšení stavu v oblasti materiálních a finančních zdrojů.
  •   Aktivizovat činnost poradních a metodických orgánů.
  •   Vytvořit účinný a srozumitelný systém autoevaluace školy.
  •   Do rozvoje školy zapojit ve větší míře SRPŠ a Školskou radu.
  •   Podpora pedagogů při dalším vzdělávání a při zavádění změn v rámci ŠVP.
  •   Zdokonalovat řídící činnost, zvyšovat aktivní podíl pracovníků na řízení a zlepšování práce školy,
  •   Hodnotit a inovovat strategie a plány pro realizaci ŠVP
  •   zajistit podíl pracovníků na strategickém řízení a vlastním hodnocení školy, delegovat výkonné kompetence na co nejnižší úrovně řízení,
  •   Pravidelně vyhodnocovat personální rizika a přijímat opatření k jejich odstraňování, zejména v oblasti odborné kvalifikace pedagogů a věkové struktury.
  •   Zpracovat konkrétně formulovanou vizi školy, se kterou se pedagogové, rodiče a zřizovatel ztotožní.

 

 

 

 

Metody autoevaluace

 

  • hospitace, prověrky a testy vedení školy
  • výstupy z matriky a celkových výsledků školy (Bakaláři)
  • řízené rozhovory, skupinové diskuse
  • připomínky Školské rady, SRPŠ, žákovského parlamentu
  • vlastní dotazníková šetření
  • testy Kalibro, Cermat …
  • výsledky soutěží a olympiád
  • hodnocení klimatu školy nezávislou agenturou – Kalibro, Barvy života…
  • autoevaluace učitelů
  • výstupy z metodických orgánů a pracovních skupin
  • jednání a závěry pedagogických rad
  • sociometrická šetření
  • účelnost a efektivita dalšího vzdělávání ped. pracovníků